Přejít na obsah stránky | Klávesové zkratky | Hlavní strana | Mapa stránek | Vyhledávání | Přejít na hlavní navigační menu

Moderní elektronické komunikace - 2. část

30. Duben 2009

Moderní elektronické komunikace - 2. část

Služeb elektronických obchodů orientovaných na prodej zdravotnických prostředků využívá stále více zdravotnických zařízení. Jaké jsou výhody internetového prodeje oproti prodeji v „kamenných“ obchodech, jsme se zeptali Mgr. Markéty Zajíčkové, sestry chirurgické ambulance z Kolína.

Paní magistro, mohla byste nám krátce představit zdravotnické zařízení, ve kterém pracujete?

Jsme chirurgická ambulance v okresním městě, pacienti k nám přicházejí na malé chirurgické výkony v lokální anestezii. Samozřejmě máme také pacienty s akutními i chronickými ranami.

Jak dlouho spolupracujete se Zelenou hvězdou?

Se Zelenou hvězdou spolupracujeme asi rok.

Co Vám Zelená hvězda konkrétně přináší v praxi?

Naši ordinaci kompletně zásobuje zdravotnickým materiálem. Je fajn, že jsme si mohli vyzkoušet různé materiály od různých firem, které se Zelenou hvězdou spolupracují, a tím jsme si sami vyselektovali to, co chceme používat. Jelikož Zelená hvězda sleduje nové zdravotnické postupy a trendy, máme vždy k dispozici nejaktuálnější nabídku na trhu.

Používáte elektronický způsob objednávání? Pokud ano, mohla byste nám prosím říci, proč jste se pro tento způsob objednávání rozhodla?

Ano, používám. Víme všichni moc dobře, že internet vládne světu. Pokud chci řešit pořízení nové věci, třeba ledničky nebo televize, nebo hledám dovolenou - nestačí mi jen doporučení známých, hledám informace na internetu. Stejně tak chci tedy znát podrobnosti a detaily o produktech, které do naší ambulance objednávám.

Elektronická objednávka mi zabere minimální množství času a mohu ji vytvořit tehdy, kdy čas mám, klidně z domova. Vždy mám k dispozici finanční přehled i statistiky mých objednávek.

Jelikož většinou objednáváme stále stejný materiál - jednorázové operační roušky, dezinfekce, gázy, náplasti, obinadla, šití, rukavice - máme pro objednávání vytvořenou složku „oblíbené položky“. Tento „seznam“ mi usnadní práci v tom, že jednoduše řečeno na nic nazapomenu. Doplním jen počet kusů, které potřebuji, a mám objednávku připravenou k odeslání.

Používáte pro svoji práci portál Zelená hvězda? Co konkrétně Vám nejvíce vyhovuje?

Jak jsem se již zmínila, uživatelská přehlednost a pro-klientský přístup.

V čem spatřujete výhody objednávání z eShopu Zelené hvězda oproti ostatním internetovým obchodům?

Jelikož jsme vyzkoušeli různé dodavatele, oceňuji především zmíněnou jednoduchost a vytvoření „seznamu“ opakovaně objednávaného zboží.

Využila byste elektronickou formu poukazů? Co konkrétně byste od tohoto systému očekávala?

Detaily ještě neznám, ale pokud tento projekt bude ku prospěchu, pak ano. Očekávala bych od něj zjednodušení, urychlení a zefektivnění mé práce.

Jakým směrem se bude podle Vašeho názoru vývoj v oblasti elektronického prodeje ubírat do budoucna?

Myslím, že elektronický prodej nabízí spoustu možností, které člověku ušetří čas i peníze. Vím, že i v mém okolí tuto možnost využívá čím dál více lidí. A v budoucnu? Bude to určitě čím dál větší samozřejmost. Já osobně si jak pracovní, tak soukromý život bez internetu již nedovedu představit.

 

Ing. Josef Urban
koordinátor sítě Zelená hvězda

redakce Braunovin
0
Dosud nehlasováno

Čtěte také

Vzdělávací instituce Aesculap Akademie uspořádala sympozium Restart elektivních výkonů, které v přímém přenosu vysílala přihlášeným účastníkům prestižní konference Efektivní nemocnice. Pozvání přijali Roman Kraus, předseda senátního výboru pro zdravotnictví, Jan Bláha, přednosta KARIM Všeobecné fakultní nemocnice v Praze, a Eckart Mayer, přednosta německé ortopedické kliniky AKH. Připravili jsme tři bloky, ve kterých vždy diskutovali dva hosté.

23.12.2020
Aktuality z B. Braun

Spotify, iTunes, Google Podcasts - na všech těchto platformách si teď můžete poslechnout podcast Medicína od společnosti B. Braun. O zdravotnictví nebo aktuálních tématech v medicíně vyprávějí lékaři, sestry, manažeři, ale i samotní pacienti. Ačkoliv podcast přináší řadu odborných názorů, nepochybně obohatí i posluchače z řad široké veřejnosti.

30.10.2020
Aktuality z B. Braun

Existuje klíč k nalezení optimální úrovně stresu v době koronaviru? K tomu se nám vyjádřil a popsal své zkušenosti z terénu zakladatel projektu #delamcomuzu Mgr. Pavel Pařízek, který v době krize řešil se svým týmem na dennodenní bázi problémy běžných občanů, pracovníků z první linie a fungoval dokonce jako „záchranná stanice“ expatů žijících na území České republiky. V průběhu pandemie se ukázalo, že hlavním stresovým faktorem epidemické krize nebyl jen samotný Covid-19, ale i sekundární dopady pandemie jako obavy o vztahy či práci.

08.07.2020
Aktuality z B. Braun