Přejít k hlavnímu obsahu
Zpět

Události

Úsměv pro život pomáhá pacientům i v roce 2010

redakce Braunovin

1. Leden 2010

Aktuality B. Braun B. Braun pro život
Úsměv pro život je unikátní charitativní aktivita společnosti B. Braun, která byla zahájena v červenci 2009. Jejím cílem je získání finančních prostředků na podporu činnosti projektů zlepšujících kvalitu života pacientů.

V roce 2009 nashromáždil projekt Úsměv pro život nemalé finanční prostředky na podporu činnosti občanského sdružení Zdravotní klaun. S tímto úkolem nám v roce 2009 pomáhali také herci filmu 2Bobule, kteří se stejně jako desítky dalších lidí rozhodli zveřejnit své úsměvy na oficiální internetové stránce projektu www.usmevprozivot.cz. Publikované úsměvy lze stále podpořit libovolnou finanční částkou, a přispět tak na velmi prospěšnou věc. Veškeré finanční prostředky dárců plynou přímo
na účet Zdravotního klauna.

Věříme, že pouze léčba medikamenty k uzdravení nestačí - úsměv je půl zdraví. Zdravotní klauni se snaží rozesmát a pobavit malé i velké pacienty a alespoň na chvíli jim dát zapomenout na všechny jejich zdravotní nesnáze. Z tohoto důvodu se společnost B. Braun rozhodla v roce 2010 přispět částkou 1 milion korun a podporovat i další projekty v rámci Úsměvu pro život, které se podílejí na zlepšení kvality života pacientů. Věříme, že i v roce 2010 budeme společně s vámi rozdávat úsměvy těm, kteří to potřebují. Nezůstávejme stranou a přijměme spoluzodpovědnost za úsměvy ostatních.

Úsměv pro život získal první ocenění

Charitativní projekt společnosti B. Braun, Úsměv pro život, dosáhl koncem loňského roku také významného ocenění.
V soutěži pořádané na konferenci Centra pro online média získaly jeho webové stránky vynikající třetí místo v hlavní kategorii, a zařadily se tak po bok nejúspěšnějších neziskových organizací.

Úspěch je to o to významnější, že zatímco ostatní oceněné charitativní projekty jsou již mediálně známé nebo fungují několik let, Úsměv pro život zabodoval již po pouhých třech měsících od svého spuštění. Konference Centra pro online média byla pořádána za podpory Nadace Vodafone Soutěže se zúčastnily neziskové organizace z různých oblastí a své síly poměřily v kategoriích o nejlepší komunitní projekt, nejlepší blog, internetový fundraising nebo využití multimédií. 

Související a doporučené články

Odborné informace o léčivech a zdravotnických prostředcích

Tyto stránky obsahují odborné informace o léčivech a zdravotnických prostředcích určené zdravotnickým odborníkům v České republice. Nejsou určeny laické veřejnosti.

Odborníkem je dle § 2a zákona č. 40/1995 Sb., o regulaci reklamy, v platném znění, osoba oprávněná předepisovat nebo vydávat léčivé přípravky nebo zdravotnické prostředky. Pokud osoba, která není odborníkem, vstoupí na tyto webové stránky, vystavuje se riziku nesprávného porozumění informací zde publikovaných a z toho plynoucích důsledků.

Kliknutím na tlačítko „Jsem odborník“ potvrzujete, že:

  • Jste se seznámil/a s výše uvedenou zákonnou definicí pojmu „odborník“;
  • Jste odborníkem ve smyslu zákona o regulaci reklamy;
  • Jste se seznámil/a s riziky, kterým se jiná osoba než odborník vystavuje, jestliže vstoupí na stránky určené převážně pro odborníky.
Jsem odborník
Nejsem odborník