Přejít na obsah stránky | Klávesové zkratky | Hlavní strana | Mapa stránek | Vyhledávání | Přejít na hlavní navigační menu

Zlepšujeme služby zákazníkům

9. Srpen 2010

Zlepšujeme služby zákazníkům

Během víkendu 21.-22. května proběhlo školení komunikačních dovedností referentek Zákaznického centra.

Cílem tentokrát nebylo představení novinek produktového portfolia společnosti B. Braun, ale všeobecně známá problematika profesionální komunikace, ve které máme, jak se ukázalo, stále co zlepšovat. S lektorem z renomované školicí agentury jsme si teoreticky prošly a poté prakticky procvičily komunikační dovednosti při rozhovorech se zákazníkem ve standardních i obtížnějších stresových situacích. Naučily jsme se, jak budovat profesionální dojem, jak zvládat emočně vypjaté okamžiky, jak reagovat na připomínky nebo jak pracovat s hlasem.

Další část našeho školení se týkala týmové spolupráce a posílení týmového ducha. Věříme, že společný víkend nás nejen stmelil, ale i zkvalitnil naši práci. To můžete kdykoli posoudit i vy. Tak neváhejte zavolat!

Ing. Šárka Pavlíková
vedoucí Zákaznického centra
0
Dosud nehlasováno

Čtěte také

Vzdělávací instituce Aesculap Akademie uspořádala sympozium Restart elektivních výkonů, které v přímém přenosu vysílala přihlášeným účastníkům prestižní konference Efektivní nemocnice. Pozvání přijali Roman Kraus, předseda senátního výboru pro zdravotnictví, Jan Bláha, přednosta KARIM Všeobecné fakultní nemocnice v Praze, a Eckart Mayer, přednosta německé ortopedické kliniky AKH. Připravili jsme tři bloky, ve kterých vždy diskutovali dva hosté.

23.12.2020
Aktuality z B. Braun

Spotify, iTunes, Google Podcasts - na všech těchto platformách si teď můžete poslechnout podcast Medicína od společnosti B. Braun. O zdravotnictví nebo aktuálních tématech v medicíně vyprávějí lékaři, sestry, manažeři, ale i samotní pacienti. Ačkoliv podcast přináší řadu odborných názorů, nepochybně obohatí i posluchače z řad široké veřejnosti.

30.10.2020
Aktuality z B. Braun

Existuje klíč k nalezení optimální úrovně stresu v době koronaviru? K tomu se nám vyjádřil a popsal své zkušenosti z terénu zakladatel projektu #delamcomuzu Mgr. Pavel Pařízek, který v době krize řešil se svým týmem na dennodenní bázi problémy běžných občanů, pracovníků z první linie a fungoval dokonce jako „záchranná stanice“ expatů žijících na území České republiky. V průběhu pandemie se ukázalo, že hlavním stresovým faktorem epidemické krize nebyl jen samotný Covid-19, ale i sekundární dopady pandemie jako obavy o vztahy či práci.

08.07.2020
Aktuality z B. Braun