Přejít k hlavnímu obsahu
Zpět

Události

Zlepšujeme služby zákazníkům

Ing. Šárka Pavlíková

9. srpen 2010

Aktuality B. Braun

Během víkendu 21.-22. května proběhlo školení komunikačních dovedností referentek Zákaznického centra.

Cílem tentokrát nebylo představení novinek produktového portfolia společnosti B. Braun, ale všeobecně známá problematika profesionální komunikace, ve které máme, jak se ukázalo, stále co zlepšovat. S lektorem z renomované školicí agentury jsme si teoreticky prošly a poté prakticky procvičily komunikační dovednosti při rozhovorech se zákazníkem ve standardních i obtížnějších stresových situacích. Naučily jsme se, jak budovat profesionální dojem, jak zvládat emočně vypjaté okamžiky, jak reagovat na připomínky nebo jak pracovat s hlasem.

Další část našeho školení se týkala týmové spolupráce a posílení týmového ducha. Věříme, že společný víkend nás nejen stmelil, ale i zkvalitnil naši práci. To můžete kdykoli posoudit i vy. Tak neváhejte zavolat!

Odborné informace o léčivech a zdravotnických prostředcích

Tyto stránky obsahují odborné informace o léčivech a zdravotnických prostředcích určené zdravotnickým odborníkům v České republice. Nejsou určeny laické veřejnosti.

Odborníkem je dle § 2a zákona č. 40/1995 Sb., o regulaci reklamy, v platném znění, osoba oprávněná předepisovat nebo vydávat léčivé přípravky nebo zdravotnické prostředky. Pokud osoba, která není odborníkem, vstoupí na tyto webové stránky, vystavuje se riziku nesprávného porozumění informací zde publikovaných a z toho plynoucích důsledků.

Kliknutím na tlačítko „Jsem odborník“ potvrzujete, že:

  • Jste se seznámil/a s výše uvedenou zákonnou definicí pojmu „odborník“;
  • Jste odborníkem ve smyslu zákona o regulaci reklamy;
  • Jste se seznámil/a s riziky, kterým se jiná osoba než odborník vystavuje, jestliže vstoupí na stránky určené převážně pro odborníky.
Jsem odborník
Nejsem odborník