Zlepšujeme služby zákazníkům
Během víkendu 21.-22. května proběhlo školení komunikačních dovedností referentek Zákaznického centra.
Cílem tentokrát nebylo představení novinek produktového portfolia společnosti B. Braun, ale všeobecně známá problematika profesionální komunikace, ve které máme, jak se ukázalo, stále co zlepšovat. S lektorem z renomované školicí agentury jsme si teoreticky prošly a poté prakticky procvičily komunikační dovednosti při rozhovorech se zákazníkem ve standardních i obtížnějších stresových situacích. Naučily jsme se, jak budovat profesionální dojem, jak zvládat emočně vypjaté okamžiky, jak reagovat na připomínky nebo jak pracovat s hlasem.
Další část našeho školení se týkala týmové spolupráce a posílení týmového ducha. Věříme, že společný víkend nás nejen stmelil, ale i zkvalitnil naši práci. To můžete kdykoli posoudit i vy. Tak neváhejte zavolat!