Přejít na obsah stránky | Klávesové zkratky | Hlavní strana | Mapa stránek | Vyhledávání | Přejít na hlavní navigační menu

Zkvalitňujeme a zefektivňujeme služby zákazníkům

2. Leden 2013

Zkvalitňujeme a zefektivňujeme služby zákazníkům

Názory a potřeby našich zákazníků jsou pro nás velice důležité. Proto jsme se i v roce 2012 věnovali průzkum spokojenosti našich zákazníků v České republice i na Slovensku.

 

Hlavním kritériem výběru respondentů byl tentokrát jejich přímý kontakt s logistickými službami při objednávání a závozech zboží. Zpracovávali jsme tedy reakce pracovníků skladů, lékáren a obchodních oddělení.

Celková návratnost odpovědí činí nadprůměrných 63 %. Z celkového počtu 350 rozdistribuovaných elektronických dotazníků ten svůj vyplnilo 215 oslovených respondentů. Těší nás, že naše společnost má aktivní zákazníky ochotné účastnit se na pozitivním vývoji vzájemné spolupráce.

Ptali jsme se především na kvalitu logistických služeb

Jak vyplývá z cíleného výběru respondentů, dotazy se týkaly hlavně kvality logistických služeb (Zákaznického centra, způsobu objednávání, přepravců, dodacích lhůt, řešení reklamací), ale zabrousily i do oblasti spokojenosti s obchodními zástupci, s produkty, s uživatelským komfortem webových stránek nebo s věcným obsahem měsíčníku Braunoviny.

Výsledkem jsou pro nás vesměs velmi pozitivní reakce. Nejdůležitější ukazatele shrnují zpracované údaje včetně naznačeného vývoje v letech 2010-2012 v tabulce na protější straně nahoře. Některé parametry jsou dále znázorněny detailněji v grafické podobě.

Z většiny progresivních čísel vyplývá, že se nám daří jít správným směrem. Přesto si ale uvědomujeme, že stále máme co zlepšovat. Proto jsme všechny relevantní podněty a návrhy, jak zkvalitnit a zefektivnit naše služby, zapracovali do podrobného plánu nápravných opatření s jasně stanovenou odpovědností zainteresovaných oddělení i konkrétních kolegů.

 

Závěrem bych ještě jednou ráda poděkovala za všechny názory, připomínky, podněty a doporučení, které budou v rámci nápravných opatření postupně převedeny do každodenní praxe.

Kolegům a celé společnosti B. Braun Medical pak přeji v novém roce hodně energie a pracovního nadšení, aby se nám podařilo dosáhnout našeho společného cíle - tedy Vaší plné spokojenosti.  

 

Ing. Šárka Pavlíková
vedoucí Zákaznického centra
0
Dosud nehlasováno

Čtěte také

Navyšování cen ovlivňuje především zdražování surovin, komponentů, obalových materiálů, energie, vody a dopravy. „Situaci nepomáhají ani nová legislativní pravidla EU pro hodnocení bezpečnosti, výrobu a distribuci zdravotnických prostředků a bezpečnost léčiv, která navyšují významně náklady výrobců a distributorů,“ říká PharmDr. Jiří Lukeš, člen vedení Skupiny B. Braun.

09.12.2021
Aktuality z B. Braun

Zdravotníci z Masarykovy nemocnice v Ústí nad Labem jako jedni z prvních 
vyzkoušeli unikátní monitorovací systém compliance hygieny rukou NosoEx. 
O tom, jak se tato novinka osvědčila v praxi, jsme mluvili s Romanem Boráněm 
z Kliniky anesteziologie, perioperační a intenzivní medicíny této nemocnice. 

14.10.2021
Aktuality z B. Braun

Fakultní nemocnice u sv. Anny v Brně (FN USA) patří k tradičním prestižním kardiologickým pracovištím v rámci konceptu péče o nemocné se srdečním postižením v České republice. B. Braun Česká republika se těší ze skutečnosti, že dlouhodobě s Invazivní a intervenční kardiologií (IKAK) FN USA spolupracuje a zajišťuje brněnským kardiologům stenty a lékové balonky pro jejich náročnou a odborně vysoce kvalifikovanou práci. Jsme rádi, že můžeme těmito řádky pogratulovat lékařům a sestrám Oddělení invazivní a intervenční kardiologie k 25. výročí založení.

22.07.2021
Aktuality z B. Braun