Přejít na obsah stránky | Klávesové zkratky | Hlavní strana | Mapa stránek | Vyhledávání | Přejít na hlavní navigační menu

Zkvalitňujeme a zefektivňujeme služby zákazníkům

2. Leden 2013

Zkvalitňujeme a zefektivňujeme služby zákazníkům

Názory a potřeby našich zákazníků jsou pro nás velice důležité. Proto jsme se i v roce 2012 věnovali průzkum spokojenosti našich zákazníků v České republice i na Slovensku.

 

Hlavním kritériem výběru respondentů byl tentokrát jejich přímý kontakt s logistickými službami při objednávání a závozech zboží. Zpracovávali jsme tedy reakce pracovníků skladů, lékáren a obchodních oddělení.

Celková návratnost odpovědí činí nadprůměrných 63 %. Z celkového počtu 350 rozdistribuovaných elektronických dotazníků ten svůj vyplnilo 215 oslovených respondentů. Těší nás, že naše společnost má aktivní zákazníky ochotné účastnit se na pozitivním vývoji vzájemné spolupráce.

Ptali jsme se především na kvalitu logistických služeb

Jak vyplývá z cíleného výběru respondentů, dotazy se týkaly hlavně kvality logistických služeb (Zákaznického centra, způsobu objednávání, přepravců, dodacích lhůt, řešení reklamací), ale zabrousily i do oblasti spokojenosti s obchodními zástupci, s produkty, s uživatelským komfortem webových stránek nebo s věcným obsahem měsíčníku Braunoviny.

Výsledkem jsou pro nás vesměs velmi pozitivní reakce. Nejdůležitější ukazatele shrnují zpracované údaje včetně naznačeného vývoje v letech 2010-2012 v tabulce na protější straně nahoře. Některé parametry jsou dále znázorněny detailněji v grafické podobě.

Z většiny progresivních čísel vyplývá, že se nám daří jít správným směrem. Přesto si ale uvědomujeme, že stále máme co zlepšovat. Proto jsme všechny relevantní podněty a návrhy, jak zkvalitnit a zefektivnit naše služby, zapracovali do podrobného plánu nápravných opatření s jasně stanovenou odpovědností zainteresovaných oddělení i konkrétních kolegů.

 

Závěrem bych ještě jednou ráda poděkovala za všechny názory, připomínky, podněty a doporučení, které budou v rámci nápravných opatření postupně převedeny do každodenní praxe.

Kolegům a celé společnosti B. Braun Medical pak přeji v novém roce hodně energie a pracovního nadšení, aby se nám podařilo dosáhnout našeho společného cíle - tedy Vaší plné spokojenosti.  

 

Ing. Šárka Pavlíková
vedoucí Zákaznického centra
0
Dosud nehlasováno

Čtěte také

Vzdělávací instituce Aesculap Akademie uspořádala sympozium Restart elektivních výkonů, které v přímém přenosu vysílala přihlášeným účastníkům prestižní konference Efektivní nemocnice. Pozvání přijali Roman Kraus, předseda senátního výboru pro zdravotnictví, Jan Bláha, přednosta KARIM Všeobecné fakultní nemocnice v Praze, a Eckart Mayer, přednosta německé ortopedické kliniky AKH. Připravili jsme tři bloky, ve kterých vždy diskutovali dva hosté.

23.12.2020
Aktuality z B. Braun

Spotify, iTunes, Google Podcasts - na všech těchto platformách si teď můžete poslechnout podcast Medicína od společnosti B. Braun. O zdravotnictví nebo aktuálních tématech v medicíně vyprávějí lékaři, sestry, manažeři, ale i samotní pacienti. Ačkoliv podcast přináší řadu odborných názorů, nepochybně obohatí i posluchače z řad široké veřejnosti.

30.10.2020
Aktuality z B. Braun

Existuje klíč k nalezení optimální úrovně stresu v době koronaviru? K tomu se nám vyjádřil a popsal své zkušenosti z terénu zakladatel projektu #delamcomuzu Mgr. Pavel Pařízek, který v době krize řešil se svým týmem na dennodenní bázi problémy běžných občanů, pracovníků z první linie a fungoval dokonce jako „záchranná stanice“ expatů žijících na území České republiky. V průběhu pandemie se ukázalo, že hlavním stresovým faktorem epidemické krize nebyl jen samotný Covid-19, ale i sekundární dopady pandemie jako obavy o vztahy či práci.

08.07.2020
Aktuality z B. Braun