Přejít k hlavnímu obsahu
Zpět

Události

Reformy v praxi českého zdravotnictví - 134. Žofínské fórum

redakce Braunovin

7. Červen 2012

Agentura NKL Žofín s.r.o. si dovoluje pozvat novináře na 134. ŽOFÍNSKÉ FÓRUM. Tématem jsou reformy zdravotnictví, kvalita péče, úspory a nová úloha pojišťoven.
  

Praha, Velký sál paláce Žofín, 11. června 2012 od 13,00 hod.

Vystoupí a na dotazy odpoví Leoš Heger, ministr zdravotnictví České republiky, Tomáš Síkora, výkonný ředitel České asociace pojišťoven, Pavel Horák, ředitel VZP ČR, Lubomír Chudoba, prezident České lékárnické komory a dále Václav Slovák, ekonom Zdravotní pojišťovny MV ČR, Lubomír Klepáč, ředitel B. Braun Medical v ČR a SR, Vice President Sales Region Europe 4a., Luboš Sobotka , předseda Společnosti klinické výživy a intenzivní metabolické péče ČLS JEP a   Eduard Bláha , prezident Svazu léčebných lázní ČR.

Na Žofínském fóru se bude diskutovat o aktuálních otázkách rozvoje českého zdravotnictví v podmínkách reformy veřejných financí. Zaměří se nejen na pokračující zdravotnickou reformu, na současné i připravované kroky, ale i na nová pravidla, zanesená do nového zákona o zdravotních pojišťovnách atd.

Po skončení Žofínského fóra následuje společenské setkání s občerstvením.

 

Akreditace novinářů předem na adrese: jiri.vanicek@zofin.cz

Bližší informace podá ředitel vnějších vztahů Agentury NKL Žofín s.r.o.

Jiří Vaníček (jiri.vanicek@zofin.cz, tel.: 224 930 848).


Zvětšit mapu

Související a doporučené články

Odborné informace o léčivech a zdravotnických prostředcích

Tyto stránky obsahují odborné informace o léčivech a zdravotnických prostředcích určené zdravotnickým odborníkům v České republice. Nejsou určeny laické veřejnosti.

Odborníkem je dle § 2a zákona č. 40/1995 Sb., o regulaci reklamy, v platném znění, osoba oprávněná předepisovat nebo vydávat léčivé přípravky nebo zdravotnické prostředky. Pokud osoba, která není odborníkem, vstoupí na tyto webové stránky, vystavuje se riziku nesprávného porozumění informací zde publikovaných a z toho plynoucích důsledků.

Kliknutím na tlačítko „Jsem odborník“ potvrzujete, že:

  • Jste se seznámil/a s výše uvedenou zákonnou definicí pojmu „odborník“;
  • Jste odborníkem ve smyslu zákona o regulaci reklamy;
  • Jste se seznámil/a s riziky, kterým se jiná osoba než odborník vystavuje, jestliže vstoupí na stránky určené převážně pro odborníky.
Jsem odborník
Nejsem odborník