Přejít k hlavnímu obsahu
Zpět

Nesdělovat pacientovi jen negativní zprávy, ale nabídnout i to, co je dobré…

… to je základ Pozitivní psychologie. Jak komunikovat s pacienty nejen s vážnou diagnózou? Jak správně pacienta odhadnout? Co a kdy pacientovi sdělit? Se zakladatelkou Centra pozitivní psychologie docentkou Alenou Slezáčkovou jsme si povídaly i o tom, jaké výzvy stojí před pacienty. Cítit v první chvíli vztek, bezmoc, lítost je naprosto přirozené, ale nesmí to trvat moc dlouho. „Získat si pacienta a aktivně ho zapojit do léčby je často těžké, nikoli nemožné,“ říká v podcastu Medicína Alena Slezáčková.

zástupkyně přednosty Ústavu psychologie a psychosomatiky LF Masarykovy univerzity v Brně

doc. PhDr. Alena Slezáčková, Ph.D.

Zakladatelka a koordinátorka Centra pozitivní psychologie, členka vedení Mezinárodní asociace pozitivní psychologie a vedoucí sekce Pozitivní psychologie při Českomoravské psychologické společnosti

linked-in

Napište nám

Využijte tento prostor a podělte se s námi o další témata nebo osobnosti, které byste v našem podcastu chtěli slyšet.

zástupkyně přednosty Ústavu psychologie a psychosomatiky LF Masarykovy univerzity v Brně

doc. PhDr. Alena Slezáčková, Ph.D.

Zakladatelka a koordinátorka Centra pozitivní psychologie, členka vedení Mezinárodní asociace pozitivní psychologie a vedoucí sekce Pozitivní psychologie při Českomoravské psychologické společnosti

linked-in

Související a doporučené podcasty

Zpět na všechny podcasty

Odborné informace o léčivech a zdravotnických prostředcích

Tyto stránky obsahují odborné informace o léčivech a zdravotnických prostředcích určené zdravotnickým odborníkům v České republice. Nejsou určeny laické veřejnosti.

Odborníkem je dle § 2a zákona č. 40/1995 Sb., o regulaci reklamy, v platném znění, osoba oprávněná předepisovat nebo vydávat léčivé přípravky nebo zdravotnické prostředky. Pokud osoba, která není odborníkem, vstoupí na tyto webové stránky, vystavuje se riziku nesprávného porozumění informací zde publikovaných a z toho plynoucích důsledků.

Kliknutím na tlačítko „Jsem odborník“ potvrzujete, že:

  • Jste se seznámil/a s výše uvedenou zákonnou definicí pojmu „odborník“;
  • Jste odborníkem ve smyslu zákona o regulaci reklamy;
  • Jste se seznámil/a s riziky, kterým se jiná osoba než odborník vystavuje, jestliže vstoupí na stránky určené převážně pro odborníky.
Jsem odborník
Nejsem odborník